mandag den 28. september 2009

Hej Efterår, Hej Weekend:


Så er efteråret endnu en gang sat igang, jeg orker ikke kulden og regnen.. Ligger på min seng og hører musik, har lige tændt en smøg, det regner og jeg er enlig træt, men det er for tidligt til at gå i seng..
Lå syg hele sidste uge, så det var min første skoledag efter at jeg er blevet nogenlunde på toppen igen.. Skulle ha være på Introtur i sidste uge, men det gik jeg så glip af TYPISK..

Sidste uge spiste jeg så mange hjemmebagte pandekager, at det var til at brække sig over, men har enlig lyst til pandekager igen nu..
Nikolaj er lige gået, har sidet på altanen med kaffe og smøger og har snakket snakket, snakket.. Nu venter jeg på at Pauline gir lyd fra sig, har brug for mere selvskab, ellers falder jeg bare i søvn...
Får penge imorgen!! LÆKKERT, har levet de sidste 2 uger med en tom pengepun
g..

Weekend: Torsdag, Fredag & Lørdag.

Torsdag: Lillebrors hyggedag med sin søster.. Torsdag hentede jeg min lille bror, hjemme hos min mor, så tog vi til dans, hvor jeg bare skulle hænge ud imens han dansede. Tiden fik jeg til at gå med, at snakke i telefon, købe ind, snakke mere i telefon og ryge smøger. Efter dans tog vi bussen til Nørreport og så toget hjem til mig, MAAAAAAAAAAAAAD.. nam nam, huh. 2900 happoness, film, pandekager og så sove, for Lillebror/Benjamin skulle i skole fredag..

Fredag: Stod der Pau på Menuen, en m
asse alkohol i blodet og så gik cykel turen til Amager, hvor vi skulle hente noget hos en af Pau's venner, så hjem til Atle på østerbro, Meeere alkohol, så til Knuckles på Boxen, Øl øl øl og til Sidst på KB18.. Pau blev så fuld at hun ikke kunne huske største delen, af det der var forgået på Kb18..

Lørdag: Mathilde havde aflyst vores aftale.. Pau vækker mig og vi kører ned og køber morgenmad, mhm nam. Så gør vi os klar og tager ud til Christiania som fylder 38år.. ØL.. og passiv skæv.. Pau skulle ikke med videre i byen efter, for hun skulle hjem.. Så jeg tog alene på Kb18, men mødte heldigvis en masse som jeg kendte, så var ikke helt alene.. Danse danse danse, Alkohol, for meget alkohol... Søndag: var dagen hvor der skulle slappes af, spises god morgen mad, tage langt bad og bare hygge om sig selv..


Ingen kommentarer: