søndag den 13. september 2009

Kaffe, Smøger og ingen penge



Så sidder jeg her endnu en gang, det er søndag eftermiddag og jeg er ret død.. Hygger med Simone, ryger smøger, drikker kaffe, har underlige samtaler og chill tøj på..
Har brug for en pung og et kort med masse af penge, jeg vil gerne i biografen, men hvem skal betale? Jeg har nemlig brugt alt alt for mange penge i denne her weekend..

WEEEKEEND: For lidt søvn, for meget alkohol, Mathilde, broke, KB18, Pauline, næsespray, fuckt film, Nam Nam, Grin, danse danse danse, Valentin, Lille Baby ballon, stempler, Drikke drikke drikke, Dig og mig, Musik, hygge, housewarming, Parykker, Kaave's gave, Brunch, Kaffe, Simone, Kæreste Vs Elsker, Mere alkohol, Kb18 igen, Cykel, Kys, ETC..

Fredag: København fra havnefront, Kanalrundfart, foto udstilling.... og så FRI FRA SKOLE..
sove sove sove, gøre sig klar med Simone, Alkohol, alkohol, alkohol.. Så gik Simone og så kom Mathilde og mere alkohol... Wonderland på KB18, Danse danse danse... Elsker..

Lørdag: Pau ringer meget tidligt, sove sove, Cola, Smøger, vågner kl. 15, Pau Kommer, begynder at drikke kl. 16, for lidt mad, Make up og parykker.. Til Housewarming på Istedgade 28, hos Kaave.. fri alkohol, gadefest ved pumpehuset, mere fri alkohol, Danse, grine, smøger, Næsespray, KB18, Sove med Pau...

Nu det Søndag, jeg sidder bare her og slapper af, har brug for at putte.... Skole igen imorgen.


Xxx
Cecilie

Ingen kommentarer: