onsdag den 23. december 2009

Lille juleaftens dag.

Nu det onsdag, lille juleaftens dag. familiernes tid og der hvor alle burde være glade. Men er man det?
Nu er det ved at være et godt stykke tid siden at jeg har skrevet, men der er sket for meget til at jeg har kunne overskue det hele. skole, sygdom, Jais' død og en masse ting, som bare har gjort at jeg ikke har ku overskue det hele.
Nu sidder jeg i min seng, prøver at få energi til at bevæge mig ud i kulden, så jeg kan komme ud til kirken for at sige farvel.. Det føles så uvirkeligt at skulle sige farvel til et menneske så ungt!

Senere står den på julegave indkøb, typisk mig ikke at ha fået det gjort noget før! Så jule hygge med familien og så er det juleaften imorgen! håber at jeg er helt frisk så alle mine planer ikke går i vasken. Først jul i den grå hal med Familien og derefter på rust! .. mhm..
Det er ved at være tid til at sige ses, så jeg kan gøre mig klar til mit stramme program.


Xxx
Cecilie




R.I.P. Jais

Ingen kommentarer: