søndag den 17. maj 2009

Torsdag, fredag, lørdag: Weekend.
torsdag stod der rust på programet, øl. drinks og dans! jeg fik halvanden times søvn, fra da jeg kom hjem og så var det op igen DØD! fredag, skulle jeg holde udstilling og endte med at drikke alt velkomst drikken med nogen af the girls fra skolen, Typisk. ned på blågårds plads efter udstilling og høre nogen fra skolen spille..
efter var der klasse afslutning i brønshøj, grilmad, hygge og alkohol.. Natten tilbragte jeg på Kødboderne18 og derefter tidlig morgen mad på Istedgade og så hjem i seng..
lørdag var jeg vildt død, stod sent op, spiste morgen mad, bad, tøj, make up og så ud af døren igen..
hjem til Alex og så Kødboderne18 endnu en gang. har aldrig set det sted så død før.. så smuttede hjem tidligt og var hjemme omkring kl. 4.
Søndag, Brunch!! mhm, ... hygge med film, smøger, iskaffe, dyne og Chris om lidt!!
tak for endnu en dejlig weekend...




Ingen kommentarer: