søndag den 21. juni 2009

Søndag: av tak..

Det er søndag aften og mit hovede er smadret: tak for en vild weekend...

Fredag: hvad har jeg lavet?? øhm.. Frokost med Synnøve, chille, gå tur med hund, cykle op af valbybakke (med 15cam hæl), hoppe på trampolin, spise is, NAG reception, Den hemmelige blindgyde, kaffe og gå tur med hund + Pau, the dive, Kb18 og Dunkel..

Lørdag: morgenmad fra øko bager, chille og lufte hund med Josefine, Café so
mmersko, middag med farfar, champagne, Funkes, cykle igennem byen (puha spirituskørsel!) Støberiet, Kb18 og Dunkel... Godmorgen sol, gik hjem igennem byen, i solskin og helt død, på det tidspunkt, var jeg meget træt af solen, og at det var morgen... hvorfor sov folk ikke? hvem fanden spiller basket ball kl.8 om morgen??

Søndag: sove et par timer, gå tur med hund, the laundromat café, frokost, kaffe, ryge en masse smøger, gå tur med hund igen og igen, sidde og slappe af og jeg vil sove, se film, spise slik og være klam....
____________________________________________________________________
På tirsdag kommer min familie hjem, efter 14 dage på tenerife. Det blir godt at komme tilbage i min egen lejlighed igen og ikke at sku lufte hund 55 gange om dagen... juhuu..

KOM SOL, KOM SOMMER, KOM VARME..

xxx
Cecilie

Ingen kommentarer: