søndag den 5. juli 2009

ROSKILDE:


Så er jeg hjemme igen, efter en uge på Roskilde festival, gud hvor var det fedt, men hvor er min krop også bare død. Lucy love, Rumpistol, Kanye west, Trentemøller, La coka nostra, Oasis, Röyksopp, Fever ray, Malk de koijn, Etc.. fantastisk.. Mandag nat da jeg kom tilbage til mit telt, var min sovepose stjålet, herligt jeg fik en utrolig kold nat... så tirsdag morgen tog jeg til KBH for at købe mig en ny, for så at komme tilbage til festivalen efter.. tirsdag, kørte Dj's rundt på ladet af en lastbil, med folk dansende efter sig i 4,5 timer.. onsdag, var en død dag. jeg vågnede op med vildt meget allergi og havde ikke mere allergi medicin, så tog til KBH igen, for at sove. kom tilbage igen torsdag, hvor festivalen startede og jeg var frisk med tasken fyldt op med medicin... Dagene gik hurtigt og var sjove.. Nu er det søndag og jeg er taget tidligt hjem for at slappe af, vaske tøj og spise ordenlig mad.. På tirsdag tager jeg til Silkeborg.

Xxx
Cecilie Nanna

Ingen kommentarer: