onsdag den 8. juli 2009

Silkeborg:

Slapper af i Silkeborg, sidder i min egen verden lige nu, hører god musik og sidder her på min computer.
Idag har jeg været oppe og gå tur ved himmelbjerget, gået tur i skoven, siddet ved vandet og haft det dejligt.
Gået tur i byen, shoppet, været på Café og haft det hyggeligt med min mor..
Nu sidder jeg bare her, vil vildt gerne igang med at læse min bog, men kan heller ikke helt overskue det.. Har brug for en smøg og for bare at være og der er små drenge over det hele...
Imorgen skal jeg til Århus, shoppe, Café, ud og spise og bare hygge med min mor..

Sidder og tænker tilbage på Roskilde, tænker på dig, livet og på det hele,.. Jeg har brug for nogen flere penge, har set et par bukser fra Henrik Vibskov som jeg godt vil ha..
Jeg trænger til en smøg, går ud og ryger en snart...


Nyd Sangen:..
Xxx Cecilie



Ingen kommentarer: