søndag den 16. august 2009

I'M PRETTY FUCKT RIGHT NOW...

:Billede fra Roskile 09, Pretty drunk..




Er begyndt i skole igen, efter en lang sommerferie.. Som har indholdt en masse blandede førelser.. WHY?? det er et spørgsmål jeg stiller mig selv, en del lige fortiden, hvorfor kan noget så godt, blive det værste i ens liv..
I denne sommer ferie har jeg blandtandet været på Roskilde festival, med en masse søde mennesker, været i smut til Silkeborg, slappet af en helt masse, som jeg ikke plejer at være så god til og så har jeg også været på en del byture, humpf..
JEG HAR BRUGT FOR MANGE PENGE, så hvad gør jeg med mad nu...


Jeg savner min lille bror og min mor, som jeg ikke har haft kontakt med meget længe nu....




Weekenden har været lang, den startede i onsdags, MWB på Kb18, nice nice... så kom i skole efter 2 timers søvn og var stadig stiv.. hmmm...typisk.
Torsdag valgte jeg så at blive hjemme, som var en meget god ide, for skulle være ret social om fredagen, efter skole fredag, tog jeg ind til byen for at mødes med Chris til Iskaffe på Sirup, det endte så med at jeg brugte penge på nye støvler.. senere Strøm festival i enghave parken og så på KB18..
Lørdag, var det bare min plan at jeg skulle slappe af.. først tog jeg til Strøm, så hjem til Jacobe, som gerne ville i byen.. .
så vi tog til Gadefest og efter på Dunkel.... mit hovede er dødt.
Idag lavede vi Lækker lækker Morgen-/froskost-/aftens mad.. så film og nu er jeg hjemme..
Vil smutte ud i køkkenet for at lave mig noget te, ryge en smøg og så i seng... Chao Bella..



Ingen kommentarer: