mandag den 9. november 2009

Okay okay okay..

Okay okay, jeg skal nok snart holde housewarming! venter bare lige på et kæmpe skab, nu hvor jeg ikke har et skide walk in, i min nye lejlighed.. Og får sat lamper op af electriker imorgen!
Har lige brugt for mange penge på, at bestille økologiske varer fra en hjemmeside! fede ting jeg bruger mine penge på var?
Har hygget hele dagen, med min lille bror. For vi havde begge en fridag fra skole! Nu skal jeg til at gøre rent og så lave mad, Jeg har min egen fest!

Og så skal jeg arbejde vidre på min opgave, Ballet billeder!!


▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▓▓▓▓▓▓░░░▓
▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▓░░░░▓▒▒▒▒
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒


Ingen kommentarer: