fredag den 20. november 2009

Take you back? Weekend.

Nooooo?
Jeg er ikke god til at sige nej, det gik især op for mig i nat. Da min telefon ringede lidt i 5 og kl. 5 ringede det på døren..... Noooo!
Men på den anden side havde jeg jo brug for putte?
HjÆLP!!!

Idag er det fredag, og mit program er virkelig ikke det mest spændende. Skal måske klippes, for det går virkelig ikke at ha gryde, hvis håret går ned foran øjnene.. Og i aften, er det gammel elev-fest på Byhøjskolen, mon ikke at det blir den lidt større bytur efter?
Ellers må jeg bare vente til imorgen, hvis the girls er friske?!

Jeg har brug for at bruge nogen penge idag
, føler ikke at jeg har noget tøj mere, men det er måske også fordi at jeg ikke har noget skab lige pt.. Savner lidt det gamle, men ikke lejligheden. Kan man ikke tage et rum og flytte over i en anden lejlighed? Hvor ligger der nogen gode, men billige genbrugs butikker i KBH?

Ingen kommentarer: