søndag den 22. november 2009

WASTED NIGHT!


Wasted, wasted, wasted night! Aften startede tidligt for mit vedkommende, startede alene hjemme, med en flaske øko hyldeblomst vin, så kom Tobias og så drak vi en til flaske, vodka og øl i bussen, på vej til KB18! Lou Van, Waqar, Thi Nam Nam og CJ spillede. Drinks, øl og mere alkohol! AV.. Da KB18 lukkede, gik turen til dunkel, hvor der også bare var alkohol over det hele, Champagne! Var hjemme i formiddags, men de eneste penge jeg slap var 25kr for en øl og 100kr for taxi hjem.
Da jeg vågnede i eftermiddags, kunne jeg ikke forstå at det var så mørkt, for havde jo sovet? ja okay, klokken var 17.. Middag hos mor og så hjem igen, nu sidder jeg her og ser en film som jeg enlig ikke kan følge med i.. og og og drikker cola og ryger smøger.

Ingen kommentarer: