lørdag den 5. december 2009

Fuck my life og fuck byen i aften, jeg skal sove!


Det er lørdag aften og her sidder jeg i min Sofa, lam i hovedet og lytter til Seal! Har ondt i mit hovede og har droppet alle aftens planer..

Igår aftes startede aften tidligt på Café sommersko, så hygge i miss 60 butikken og så på Mono til .So young, alt for mange mange drinks og ikke flere penge, var allerede på vej i seng klokken lidt over 1...
Vågnede op i eftermiddags, med det mest døde hovede, luftede min hund og så ringede Chris. Tog så ind til byen for at mødes med ham, startede med at gå i butikker, så på Café sirup for at spise. Efter gik vi rundt og besluttede os for at gå på den nye Zoobar, for at drikke en øl. Da vi kom ind af døren var vi så døde begge to, "vi skal bare ha en øl" satte os i baren og så fandt vi ud af, at vi var der før åbning, vi blev hængende og endte med at drikke drinks, mhm.... Jeg elsker en agurke drinks, med hendricks gin og tonic! Tak..
Nu har jeg siddet og slappet af i de sidste par timer og er snart klar til at gå i seng..

Fuck my life og fuck byen i aften, jeg skal sove!

Ingen kommentarer: