torsdag den 28. januar 2010

:I aften


Jeg er helt vild med min nye lejlighed, den er så hyggelig og jeg håber at jeg bliver ved med at ha det godt her!! Flyttede ind igår formiddag og fik stort set det hele på plads, hvilket er super dejligt!

Idag har det været stress med at komme forbi gamle skoler, for at få kopier af diverse eksamens beviser! Så forbi banken for at indbetale en chek og så ind til Cha cha cha i Illum, for at blive klippet.. Så hjem for at ku sat lampen i stuen op og så ud og købe ind! Jeg har købt så meget lækkert ind. Elsker at kigge ind i mit køleskab og så er det bare fyldt op med lækre ting!!
Nu skal der slappes af, i aften har jeg besluttet mig for at jeg bare skal hygge hjemme, i min sofa og se film!

Imorgen skal jeg tidligt op, for skal sidde model for Simon! så i skole, aflevere ansøgning til mediegymnasiet og .So young på Mono.... Ser frem til weekenden!
Godnat..


Xxx
C. Nanna

Ingen kommentarer: