søndag den 24. januar 2010

:Weekend


Fredag fredag fredag: Sandra og jeg skulle i byen, lagde ud med at sidde hos Sandras ven og drikke rum og cola, stille og roligt, hygge! Så gik vi hjem til hende og gjorde os klar og tage studie billeder!
Så gik turen på Darlings, på Enghave plads for at drikke coktails, så vi kunne blive fulde... for så skulle vi jo ikke bruge så mange penge på The white room ( det var i hvert fald planen!!) Så gik turen ned til Kødbyen, til White room, hvor the Cph ratpack holdte fest!
Vi lagde ud med at syns at drink kortet var for dyrt?? "Vi skal bare ha en flaske Moet & Chandon og 2 glas". Den drak vi hurtigt, for den var jo ikke så stor.. og så gik vi op til baren igen "en Magnum flaske" og så havde vi pludselig brugt en del penge, faktisk ret mange!
Og shit vi var stive! og jeg skal ikke ha Moet & Chandon det næste meget lange stykke tid!
Vi endte med at gi flasken væk og løbe ned til Istedgade så vi kunne få noget mad...

Lørdag, mødtes jeg med Sandra på Halifax så vi kunne få noget at spise! og så havde jeg en aftale med min bror om film og slik aften! Rart!!

Nu det søndag og jeg sidder i min sofa og putter med min hund, jeg har stadig tømmermænd! Av, Puhaa
...
Tak for weekenden!

Ingen kommentarer: