mandag den 22. februar 2010

Fedt liv...

Fedt liv jeg har!
Syg og hvad laver man så? jeg har ikke penge på kortet, eller jo 21,85kr. Det kan man ikke komme langt for, så der er ingen online shopping til mig.. I stedet så får jeg tiden til at gå med, at drikke te, lidt mere te, læse dvs gamle blade jeg har liggende, blogs, mere te og så selvfølgelig med at ha ondt af mig selv..
Nu ligger jeg og har lyst til chokolade og Mac D mad, men gider ikke at gå ud efter det.. what to do?
Hjælp mig tak!!??

Har planer om at jeg skal være frisk i løbet af imorgen, så jeg kan overholde min aftale med Tim og så jeg kan komme afsted med skolen onsdag.. Vi skal nemlig på tur indtil fredag og det tror jeg nemlig blir meget sjovt.
Men på den anden side, hvis jege først blir helt frisk torsdag, så kunne jeg tage en tur på park torsdag aften. Det var jo også en mulighed..


Ingen kommentarer: