tirsdag den 23. februar 2010

Hi to today

Min plan om at jeg bare skulle slappe af og sove længe idag. Så jeg kunne være frisk inden at jeg skulle mødes med Tim. Den holdte ikke helt, blev vækket omkring halv 10, med en politimand i røret.. Hmm, op og gøre sig klar og så til afhøring på Bellahøj politistation, puhaa for en omgang..
Så ud og købe de sejeste termo kopper, så jeg kan ha varm kaffe med til turen til greve imorgen.. Så hjem til mor, for at snakke om afhøringen og så kl. 16 mødes med Tim på Nørreport.
Startede med kaffe på Dalle valle og så fra kl. 17 var der halvpris, på alt mad på menu kortet, så det skulle da udnyttes.. For 120kr fik jeg en stor latte, Yankees burger, Nachos, et glas hvid vin og vand, Meget billigt efter min menning..
Så gå tur igennem indre by's gader og så hjem.. Nu sidder jeg i min stue og slapper af, er godt træt! hører noget god musik. Og så skal jeg igang med at pakke og vaske op om lidt..

This is what i wanna look like, when i get old!!

Xxx
C. Nanna

Ingen kommentarer: