mandag den 8. februar 2010

:Weekend


Fredag, lørdag & Søndag: Vildt at man kan sige, at man har drukket for lidt?

Fødselsdag, lækker middag, hvid vin, Mono .So young, gin/tonic, Film, Putte, Pizza, fest, biograffen, smøger, dyner, Ideal bar, Svedhytten, Hollywood star. ETC ETC...
Jeg er ikke specielt kreativ lige nu..

Fredag stod jeg tidligt op, for at lave fødselsdags morgen mad og ligge gaver frem, til min mor. Og så i skole og i biografen, med flere af dem fra klassen, for min lærer var syg.
Så hjem for at hente ting og så hjem til mor for at holde fødselsdag.. Ud og spise middag, på et hyggeligt sted på Vesterbrogade.. Og så gøre sig klar til at tage i byen..
Det var en hyggelig aften/Nat på Mono, til .So young og hjemme efter med Ratatouille..

Lørdag var det bare putte til langt op af eftermiddagen, så i bad og gøre sig klar til at tage hjem til Sandra.. Hvor vi så Tog på Ideal bar, til Svedhytten..

Søndag ringede Jacobe og vækkede mig, for at spørge om hun skulle komme over og søndags hygge..
Hun kom med Ben & Jerrys, Pizza, italiensk brød, smøger og en god ryger..
Dejlig søndags hygge!

Nu det mandag og jeg sidder i skolen, med en dejlig varm Latte, computeren, musik og cover..

Ingen kommentarer: