søndag den 10. januar 2010

Den sidste lille tid..


Nu er det ved at være rigtig længe siden, at jeg har skrevet ting ned...
Har ikke orket, har haft for mange tanker og ikke været hjemme. Jeg overvejer at flytte igen, denne gang til en lejlighed på Østerbro! og så bare droppe lejligheden på Nørrebro, selv om jeg lige har fået nyt køleskab, skab, osv... F*** IT..

Det har været juleferie og der er sket en helt masse ting, gode som dårlige ting, ikke alt som jeg kan overskue og huske, og også ting som jeg ikke kan glemme selv om jeg måske gerne vil..

Fik Juleferie d. 22/12-09, og startede ferien med at tage hjem syg, efter skole.. Men jeg havde ikke meget tid til at være syg, for d. 23, skulle jeg til begravelse, købe julegaver og spise middag med familien...

og ja, den 24, ved vi vil alle godt hvad er for en dag.. Doped på smærtestillende klarede jeg det hele, endda også en mindre bytur på rust efter...
Jeg følte mig i hvertfald frisk!

Så var jeg et smut i byen lørdag, hvor jeg var på rust og til Ministry of sound på park.. og så var jeg faktisk ikke i byen før Nytårs aften, som var stillle og rolig! Jeg tog allerede hjem lidt over 3...
og fredag var folk selvfølgelig ikke friske, som jeg var. Fordi at de alle havde været ude til langt op af eftermiddagen...
Lørdag blev det en tur på rust til KLUB KANT! Ferien sluttede med for meget sushi, mandag aften, hvor jeg var ude og spise med familien..
Og tirsdag var det i skole igen, det blev en meget lang og træt dag...

Ingen kommentarer: