søndag den 10. januar 2010

Tak for weekenden:

Denne weekend har været en weekend med plads til det hele.. For mit vedkomende startede den allerede torsdag, hvor jeg tog på rust! FEDT...
Var hjemme sent, så fik kun 1 times søvn og så var det i skole.. Puha for en lang dag.. Efter skole var det hjem for at sove, fald i søvn da jeg kom ind af døren og vågnede lidt over 20, da Sofie ringede. Op og i bad, gøre sig klar og så var jeg klar igen. Skulle i byen med Josefine og Sofie fra klassen.. Mono bar, til .So Young og derefter på dunkel til ZIGZAG.. Det var en sjov aften, med en masse alkohol, grin og billeder!
Lørdag blev en dag hjemme med familien, Mac D og film! det har man også brug for nogen gange..
Idag er det søndag og har været ude og kigge på lejlighed, men ikke noget som er noget værd.. Slappet af, spist god mad og sunget sing star med min lille bror..
Nu er det ved at være sent og jeg skal snart i seng, Så jeg kan komme op imorgen tidlig.. Godnat..




Ingen kommentarer: